Subject: Brandenburgi liidumaa rahandus- ja Euroopa asjade ministeeriumi delegatsiooni visiit (13.-16.07.2025)
From: ".TALL KU-10 Veimen, Brita" <[email-masked]>
To: Tõnu Grünberg - JUSTDIGI <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 10:05:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

13.–16. juulil 2025 saabub Eestisse Brandenburgi liidumaa rahandus- ja
Euroopa asjade ministeeriumi riigisekretärid Volker-Gerd Westphal ja dr
Tinko Hempel ning Brandenburgi liidumaa riigisekretär ja IT-ametnik Ernst
Bürgeri delegatsioon, mis koosneb 8 inimesest.

Küsin, kas Teil kui Justiits- ja Digiministeeriumi digitaristu- ja
küberturvalisuse valdkonna asekantslerina oleks aega delegatsiooniga
kohtuda ning rääkida delegatsiooniga Eesti kogemustest seoses
küberturvalisusega, millised on väljakutsed digitaristu arendamisel ja
kuidas toimib selles vallas era- ja riigisektori koostöö? Ajaliselt sobiks
kohtumine 14. juulil 2025 alates kell 13.30. Kas see sobiks Teile? Jään
Teie vastust ootama.

Ette tänades ning parimate soovidega

Brita Veimen

 <http://facebook.com/DeutscheBotschaftTallinn/>
<https://www.instagram.com/germanyinestonia/>

* SAVE PAPER –  THINK BEFORE YOU PRINT

Brita Veimen

Culture and Press Officers assistant

Translator/ Interpreter

____________________________________________________________________

Embassy of the Federal Republic of Germany

Toom-Kuninga 11

15048 Tallinn

Tel.: +372 6275 314

Mobil: +372 53840 980

E-Mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinn.diplo.de/> www.tallinn.diplo.de